söndag 30 december 2012

Carl-Jan på Norra Brunn

Peter Apelgren fick årets Gustav Hjäler stipendium från Gris och skridskoföreningen. Som synes av skylten så var stipendiet på 75:-. Grattis Peter!

Ovanstående Apelgren förhöjde "På spåret" när han var med och tävlade. Lika förhöjande när det gäller underhållning är Carl-Jan Granqvist. Vilken komiker!

I morgon är det nyårsafton och fram till tolvslaget kommer jag att lyssna på
Neil Young - Trans.
Förvånande? Ja!
Jag är själv förvånad över beslutet! Undrar vad min omgivning kommer att säga?
Just Trans kan vara Neil Youngs sämsta album (den utgör en hård kamp tillsammans med "Landing On Water") samtidigt som det också kan vara Neil Youngs snyggaste albumomslag. 

Nej, nu ska jag bege mig ut i nyårsslasket för att inhandla diverse matartiklar för imorgon.



Inga kommentarer: